Actueel
De verstoring en achterstand in het aanmaakproces van Avansaccounts is verholpen. Indien je account is aangemaakt zijn je inloggegevens per email verstuurd naar het privé-emailadres dat je in Studielink hebt geregistreerd. Kijk ook in je Spamfolder.
Heb je nog steeds geen inloggegevens ontvangen maar voldoe je wel aan de inschrijfvoorwaarden dan zou je account al eerder gemaakt moeten zijn. Check nogmaals je email (tot 4 maanden terug) of je kunt jouw inloggegevens opnieuw laten toesturen door Student-Support of Locatiediensten.
Had je eerder een melding aangemaakt in ServicePunt en werkt je account nu? Ga via de link in de ServicePunt email naar de melding en sluit hem a.u.b.
Wanneer je een pas aanbied en inlogt, zal de foutmelding:
“An error occured when sending the request to the server”
Ondanks deze foutmelding, kun je binnen 15 minuten de pas wel gebruiken voor toegang tot deuren en voor de koffiezetautomaten.
Om printopdrachten uit te voeren, kun je een pincode opvragen via Print.avans.nl