Actueel
Vanwege een verstoring bij Microsoft kunnen we tijdelijk geen Authenticator resets uitvoeren.
Momenteel is het niet mogelijk de interne vacatures te bekijken, er wordt gewerkt aan een oplossing.
Sinds 09-06-2025 ondervinden we problemen bij het aanpassen van multimedia-bestanden binnen MyMedia. Bij benadering van de edit knop wordt de foutmelding “Application Error” weergegeven. Ook de “Share” knop wordt niet getoond en blijft herladen. De problemen zijn gemeld bij de leverancier en wordt met een zeer hoge prioriteit opgepakt. Excuses voor het ongemak.
UPDATE 13-06-2025:
De leverancier heeft zojuist laten weten dat het een wereldwijd probleem is en dat alle klanten op dit moment dezelfde problemen ondervinden. Er wordt hard gewerkt aan een hotfix die men vermoedelijk zondag kan gaan doorvoeren. De problemen zouden daarna verholpen moeten zijn. Wij blijven dit monitoren en zullen maandag ochtend ook meteen een controle uitvoeren of de uitgebrachte hotfix goed heeft gewerkt.
MyMedia Storage
Since 09-06-2025 we’re having problems when editing multimedia files within MyMedia. When approaching the edit button, the error message “Application Error” is displayed. The “Share” button is also not displayed and keeps reloading. The problems have been reported to the supplier and are being addressed with a very high priority. Apologies for the inconvenience.
UPDATE 13-06-2025:
The supplier has just announced that this is a global problem and that all customers are currently experiencing the same issues. They are working hard on a hotfix that can probably be implemented on Sunday. The problems should then be resolved. We will continue to monitor this and will also immediately perform a check on Monday morning to see if the released hotfix has worked properly.
Op dit moment ervaart onze printsoftware “UniFlow” een regionale storing. Hierdoor kunnen er geen printopdrachten verstuurd worden.
Ook kan de melding: “Could not send your print job to uniFLOW Online” verschijnen wanneer je een printopdracht probeert te sturen.
Excuses voor het ongemak.
Odido heeft een SMS bericht gestuurd naar alle odido abonnees van avans. Het bericht is “test avans”.
Dit heeft geen betekenis en betreft een foutje van de provider.
Verstuurde printopdrachten komen op dit moment niet aan bij de printer.
Excuses voor het ongemak.
Er wordt hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Momenteel werkt de website weer maar er wordt nog aan gewerkt om herhaling te voorkomen.
Odido heeft last van een storing, waardoor we geen mobiel bereik hebben.
Volgens Odido is er sprake van een storing in de regio Limburg en Brabant. Op Allestoringen.nl komen echter ook meldingen uit anderen gebieden, zoals Amsterdam, Rotterdam en Arnhem. Een verklaring daarvoor wordt niet gegeven. De storing treft niet iedereen.
De oorzaak van de storing is nog niet bekend. “We hebben mensen ter plaatse, dus we hopen snel te weten wat het probleem is en hoe we dat kunnen oplossen”, zegt de woordvoerder van Odido. Hoelang de problemen nog aanhouden is daardoor onbekend.
Zie Bron: Tweakers
Door een netwerkverstoring bij onze internet provider zijn er 2 korte onderbrekingen geweest. Onze internet provider is op dit moment met een onderzoek bezig naar een mogelijke oorzaak. Mochten er updates zijn dan houden we je op de hoogte.